Klantervaring klant #2

Om een beeld te krijgen van hoe €S een verschil kan maken voor haar klanten, heb ik klanten gevraagd om hun verhaal te delen met jullie. Dit gebeurt anoniem. Ik heb tevens gevraagd of zij geen reclamepraatje willen houden, maar een echt beeld willen schetsen hoe zij het ervaren. Ik heb de complete tekst gekopieerd en geplakt onder in dit bericht. Dat geeft het meest eerlijke beeld.

Ik wil de lezers vragen hun respect te uiten door de berichten zo vaak mogelijk te liken of door erop te reageren zonder oordeel, maar met veel respect. Dit is een hele stap die de klanten hiermee zetten. Zij doen dit om aan andere mensen te laten zien dat de drempel hoog is, maar het resultaat groter. Voor mij is het nooit belangrijk hoe iemand terecht is gekomen in de situatie waarin ze verkeren, maar ontzettend belangrijk hoe nu verder?

Hieronder het tweede verhaal:

“hulp uit het hart

 

het was een moeilijke stap, maar de beste stap die ik had kunnen nemen.

Ik had een goede baan en was zeer tevreden over hoe het ging, twee geweldige kinderen, een goed huwelijk, mooi huisje, auto, vakantie, alles dat mijn hartje begeerde.

Tot mijn vrouw en ik uit elkaar gingen, en ineens heel veel op me af kwam, financieel maar ook zeker emotioneel. Toen begonnen de problemen zich op te stapelen en kon ik op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer zien. Sommige zaken door eigen schuld, maar zeker ook sommige buiten mijn schuld om. Op het werk waren minder uren nodig, rekeningen bleven komen en ik kon ze niet meer allemaal betalen. Dan ga je rekeningen laten liggen en de belangrijkste zaken eerst betalen, totdat het zo erg wordt dat je bang bent je brievenbus te openen. Bang voor welke deurwaarder nu weer een brief stuurt.

Toen zag ik per toeval op Facebook Esther haar bedrijf staan en heb eigenlijk niet lang gewacht om haar gelijk te kunnen benaderen. De eerste afspraak gaf me gelijk een geweldig gevoel en ik heb er geen moment spijt van gehad. Ze helpt me financieel door iedereen aan te schrijven en op een veel professionelere manier met de bedrijven te communiceren. Ze heeft me zelfs al in een rechtszaak geholpen tegen een deurwaarder. Ik ben geen makkelijk persoon ook nog eens, maar zij heeft me op de goede weg geholpen en ze zorgt ervoor dat ik niet opgeef en niet verzuip in rekeningen.
Voor iedereen die het even niet ziet zitten, of gewoon een beetje ondersteuning zoekt, kan ik haar alleen maar aanraden met haar geweldig bedrijf financiël€Stabiliteit.”

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s