Sorry!!

IMG_0913

Het gebeurt wel eens dat iets niet goed gaat. Heel erg vervelend. Hoe trek je dat weer recht? Met goede service natuurlijk.

We zien het vaak genoeg. Je klanten begrijpen best dat iets wel eens verkeerd gaat. Heel vervelend, maar de oplossing kan zoveel goed maken.

En als je als consument te maken krijgt met een defect product, komt dat altijd slecht uit. Zo ook bij mij. De printer draaide overuren en mijn cartridge deed het niet. Gebeld met https://www.123inkt.nl en aangegeven wat er gebeurde. Ik werd telefonisch, met alle begrip voor de vervelende situatie, gevraagd of ik bereid was om te kijken of er een oplossing geboden kon worden op afstand. Natuurlijk wilde ik dat, want dat zou het probleem het snelst verhelpen. Hoopte ik toch. Dat gebeurde echter niet. De e-mail met zeer duidelijke instructies leverde niet het gewenste resultaat op. Conclusie: de chip was niet leesbaar voor de printer. Ze zouden per direct een nieuwe sturen. Mooi, zou je denken. Maar niet als je hem NU nodig hebt, zoals dat altijd het geval is.

Ik ben helemaal niet zo begripvol als een apparaat niet doet wat ik wil dat het doet. Dus ergernis, boosheid en frustratie. De printer vloog nog net niet door kantoor. Niets anders te doen dan wachten op een nieuwe.

De volgende dag kreeg ik mijn pakketje met nieuwe inkt. Ik blij! Alles vergeven en vergeten. Maar wat zie ik dan? Een kaartje met uitgebreid sorry en een flesje wijn. Hoe lief is dat. Mijn, ik gooide net nog bijna met een printer, hartje smolt ter plekke. Wat is het fijn een gewaardeerde klant te zijn. Woorden kunnen makkelijk kracht bij gezet worden, zie hier. Complimenten voor 123Inkt. Een aanrader.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s